۲۶ دی ۱۳۸۷

اُسترادیول، هورمونی که زنان را ناخواسته به خیانت میکشاند؟!

با بغض و در حالی که معصومیت توی نگاهش موج میزنه بهت میگه «عزیزم! باور کن دست خودم نبود...» و تو هر کاری که میکنی نمیتونی باور کنی، حتی اگه حقیقت داشته باشه...

***
به نقل از اخبار یاهو و طی گزارش منتشر شده در مجله علمی «Biology Letters»، محققین دانشگاه تگزاس در Austin با انجام آزمایشاتی موفق به کشف رابطه مستقیم بین میزان غلظت هورمون اُسترادیول «oestradiol» با قدرت باروری و شدت تمایلات جنسی در خانمها شده اند.

بر همین اساس و طبق نتایج دست یافته، این هورمون با بالا بردن قابلیت بارور پذیری در زنان باعث میشود که آنها به صورت ناخودآگاه احساس جذابیت بیشتری کرده، امیال جنسی بالاتری داشته، در پی یافتن شریکی با ژن های بهتر و قویتر بوده و در نتیجه دارای تمایل خاصی به برقرای روابط جنسی با مردان متعددی علاوه بر شریک جنسی دایمی خود باشند. جالبتر آنکه زنان با غلظت بالای این هورمون حتی در نظر مردان نیز از جذابیت خاصی برخوردارند!
همچنین شایان ذکر است که جذابتر یافتن زنان توسط مردان، به هنگام تخمک گذاری و در نیمه دوم دوره جنسی آنها از جمله مواردی است که قبلا توسط محققین به اثبات رسیده است.

پ.ن۱ : از ترجمه متنفرم!
پ.ن۲ : خیلی بعید میدونم که هیچ کدوم از خبرگذاریهای داخل ایران علاقه ای به اعلام همچین خبری داشته باشند، البته خب میشه واکنش احتمالی عامه مردم رو هم از شنیدن این قبیل اخبار پیش بینی کرد: «این کافرای خدانشناس هر روز یه زِرِ مفتی میزنن اما هر دری وری که میگن نباید باور کرد که! غلط میکنه اون بی غیرتی که میخواد با این اراجیف زنها رو به بی عفتی بکشونه! اصلا زنی که تمایلات ممایلات داشته باشه یعنی تعطیل، یعنی خراب!»
پ.ن۳ : خیلی بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور شاهد باشیم که قشر لمپن تحصیل کرده تصمیم بگیره آزمایش میزان هورمونهای خونی رو هم در کنار گواهی سالم بودن بکارت از جمله شرایط ضمن عقد قرار بده! از این جماعت هر چی که بگی بعید نیست!