۲۶ بهمن ۱۳۸۹

دم خروس دولت کودتا: از دسترس خارج کردن تلوزیون بی بی سی و وبسایت بالاترین

دم خروس دولت کودتا در ادعای گسترده نبودن تجمعات اعتراضی روز 25 بهمن از اونجایی میزنه بیرون که این دولت با در اختیار داشتن اینهمه امکانات خبر رسانی و رسانه های صوتی و تصویری و نوشتاری داخلی و خارجی، نظیر ایستگاه های متعدد رادیویی و تلوزیونی، خبر گزاریهایی نظیر کیهان، فارس نیوز، رجا نیوز، ایرنا، ایسنا، رسا، الف و ... که همه شون هم به حمدالله در داخل ایران بدون پارازیت و فیلترینگ و بدون مواجهه با کوچکترین مانعی قابل دسترسی هستن، بازم عصر روز 25 بهمن که میشه، در اوج ذلت و زبونی میزنه بی بی سی و بالاترین رو میاره پایین!
غافل از اینکه مردم توی کوچه و خیابون از کسی خط نمیگیرن که با قطع شدن کانال ارتباطیشون، اعتراضاتشون هم متوقف بشه و غافل از اینکه همین حرکتش به طور غیر مستقیم مهر تاییدیه بر اینکه حنای رسانه های دولت کودتا دیگه هیچ رنگی نداره و مقبولیت رسانه هایی نظیر بی بی سی و بالاترین در نزد اذهان عمومی مردم ایران خیلی بیشتر از فرمایشات مقام عظمی هستش!
آخه یکی بیاد بگه حقارت و بدبختی تا کجا؟!

۲۲ بهمن ۱۳۸۹

آخرین اخبرا در راستای انفجار امروز و درگیریها در شهر قم

طبق آخرین گزارشات واصله به فالس نیوز، صبح امروز فردی به نام حجت بن الحسن ملقب به مهدی موعود به همراه 313 تن از همراهانش، به هنگام تلاش برای خروج از مخفیگاه خود واقع در چاه جمکران در حوالی شهر قم، با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به بازداشتگاه اوین منتقل شدند.
گزارشها حاکی از آن است که نامبرده به سرکردگی 313 تن از نیروهای آموزش دیده و زبده، قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانشینی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای(ره) را داشته است.
از مخفیگاه نامبرده تاکنون هزاران قبضه اسلحه و مهمات سرد نظیر خنجر، شمشیر و سپر و همچنین هزارن قطعه کاغذ کد گذاری شده کشف و ضبط گردیده است، که بنا به پیش بینی کارشناسان و طبق اسناد و قراین موجود، کاغذهای مزبور محتوی کدهای جنگی بوده و توسط عوامل خبره سیا و موساد رمز گذاری شده اند.
مشروح محتویات کاغذهای مزبور پس از رمزگشایی
توسط برادران شریف وزارت اطلاعات، به همراه فیلم اعترافات نامبرده و 313 نفر دیگر در حضور قاضی صلواتی، بزودی از شبکه سراسری صدا و سیما و پس از اخبار ساعت 20:30 به سمع و نظر هم میهنان گرامی خواهد رسید.