۸ مهر ۱۳۸۷

خبر فوری در آستانه عید فطر در اروپا: تظاهرات گسترده مسلمانان اروپا به سیاستهای غرب در خصوص عید فطر و برکناری نیکلا سارکزی

بنا به گزارشات رسیده از خبرگزاری رویتروز امروز و در آستانه عید فطر در اروپا کلیه مسلمانان اروپا در واکنش به سیاست دخالت جویانه کشورهای اروپایی در زمان برگزاری این عید بزرگ طی اقدامی خودجوش و کاملا بی سابقه و در کمال اتحاد به تظاهراتی گسترده و همزمان در کلیه شهرهای مهم اروپایی از جمله پاریس دست زدند.

طبق اخبار واصله افراد تظاهر کننده خواستار برگزاری این عید بزرگ به شیوه مرسوم در ایران بوده و با ناراحتی ابراز کردند این مطلب که در اروپا حتی قبل از آغاز ماه مبارک رمضان تاریخ حلول ماه شوال و همچنین روز عید طبق روشهای علمی مورد محاسبه دقیق قرار گرفته و مشخص میباشد، احساسات پاک آنها را جریحه دار کرده است. یکی از سخنرانان این مراسم در پاریس و درست روبروی برج ایفل با لحنی آتشین اعلام کرد: «آخه واسه چی باید تو اروپا تاریخ عید فطر از قبل معلوم باشه؟! مگه روش علی گالیله چه ایرادی داره؟! مگه ما مسلمونای اروپا دل نداریم؟! آقا ماها دلمون نمیخواد تاریخ عید رو از قبل بدونیم، میخوایم دهه آخر خودمون بریم رو پشت بومها عشق و حال و منقل در فضای باز و...، ببخشید تصحیح میکنم: بریم عبادت و خودمون بگردیم ماه رو پیدا کنیم و ترتیبش رو بدیم! بازم اشتباه شد، ترتیبش که نه، دخولش رو، اونم که نه، چی بود؟! آهان حلولش رو اعلامش کنیم!»

بنا به گزارش های رسیده در همین هنگام نیکلا در حالی که بطور اتفاقی اومده بود پای برج ایفل تا قد خودش و قد برج ایفل رو با هم مقایسه کنه، با شنیدن این جملات آتشین از کوره در رفت و در حالی که یادش رفته بود واسه چی اومده اونجا با لحن بدی گفت: «مگه دین و مذهب فرانسه هست که شوخی ورداره؟!» وی سپس افزود: « اینجا سرزمین دموکراسی هستش، پس شماها ۲ تا راه پیش پاتون دارید: یا برمیگردید میرید کشورای خودتون و یا اینکه برمیگردید میرید کشورای خودتون» در همین اثنا یکی از تظاهر کنندگان غیور پاسخ داد: «این دوتا راه که جفتش یکیه!» و به این ترتیب نیکلا در حالی که دستش رو بالا اوورده بود تا چیزی رو به ملت نشون بده افرود: «واسه همینه که من از خارجیها دل خوشی ندارم! بابام جان اینها دوتا راه هستن ایناهاش، این یکی و این هم دوتا» و در این لحظه فرد معترض گفت: «ای بی ادب! حالا انگشت وسط نشون ما میدی؟!» به گفته شاهدان عینی در این لحظه نیکلا در حالی که به شدت قرمز شده بود افزود: «انگشت وسط چیه؟! بابا من میخواستم دو تا راه رو براتون بشمرم، ولی این انگشت وسطیم شکسته تا نمیشه» و در اینجا یکی از برادران غیور داد کشید:«اوهوی مرتیکه ما رو اسکل گیر اووردی؟! اینجا همه سریال بزنگاه رو دیدن!» به گفته شاهدان عینی در این لحظه و در حالی که جمعیت معترض به قصد سرویس کاری رییس جمهور فرانسه به طرف نیکلا حمله ور شده بودند وی در یک حرکت غافلگیرانه و به سرعت خشتک سفید خود را در آورده، بالای سرش گرفته و فریاد کشید:«آهای مردم! بابا صبر کنید! شماها درست میگین! آقاجون اصلا ما استعفا دادیم»

سپس وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید آقای سارکزی، واسه چی توی شهر خودتون جلوی معترضین خارجی کوتاه اومدید پاسخ داد:«همش به خاطر حفظ سنت آبا و اجدادیمون در قبال پاریس بودش! یک فرانسوی کاملا اصیل مثل من به هیچ قیمتی نمیذاره که پاریس درگیر نبرد و جنگ بشه!» وی این پاسخ خبرنگار را مبنی بر اینکه ایشون با داشتن پدری غیر فرانسوی چطوری فرانسوی اصیل هستن رو بی پاسخ گذاشت

به گفته آگاهان خانم مرکل نیز طی مصاحبه ای اعلام کرده:«من نمیدونم که نیکلا انگیزه اش از دخالت در این مراسم چی بوده، ولی خب اصلا فکر نمیکردم که نیکلا اهل سریال ایرانی باشه، و بدتر از اون اینکه اصلا فکر نمیکردم این سریالها اینقده بدآموزی دارن»

همچنین شایان ذکر است که جرج بوش هم اعلام کرده:«ما که همش میگفتیم این ایران محور شرارته، ولی خب کسی باور نمیکرد! حالا دیدید من خالی نمیبستم»

در پایان لازم به ذکر است که پس از این گردهمایی عظیم کلیه مراکز اسلامی مستقر در اروپا طی بیانیه ای به صورت مشترک اعلام کردند که: «آهای ملت! واسه چی بیخودی شلوغش کردید؟! بابا تاریخ حلول ماه شوال رو که تا حالا خود ماها اعلام کردیم و ربطی هم به دول اروپایی نداره و خب چون همون طور که النیکلا گفته دین و مذهب شوخی بردار نیستش، پس از این به بعدشم خودمون اعلام میکنیم! حالا اگه کسی میخواد بره خودش ماه رو ببینه به خودش مربوطه، ولی حداقل یه سه چهار سالی صبر کنین که حلول ماه بیفته به فصل گرما تا بالا پشت بوم صفای بیشتری داشته باشه! از ما گفتن بود! واله مع صابرین»
پيوست۱: امروز30,09 اينجا عید هستش و به همین دلیل بچه هایی که مسلمون هستن اجازه دارن که امروز به مدرسه نرن! واقعا که عجب آدمای بد و فاسدی هستن این اروپاییهای کافر!!!
پيوست۲: نميدونم چرایه دفعه ای وسط دعوا هوس کردم که يه گيری هم به نيکلا بدم؟!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

مرسی که به لوچ خندان سر زدین.

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود.

نیلوفـــــــــر گفت...

ارادت و خوشحالم که نظرتون رو گفتيد ;)