۹ آبان ۱۳۸۷

سنگ پای قزوین و کردان!

سنگ پای قزوین بعد از شنیدن مصاحبه جدید کردان: « خوشحالم که پس از یک عمر تلاش و خدمتگذاری صادقانه بالاخره جانشین مناسبی برای خود پیدا نموده و اکنون میتوانم با آرامش خاطر و برای همیشه اعلام بازنشستگی نمایم»!
طبق آخرین اخبار رسیده، سنگ پای قزوین با شنیدن مصاحبه جدید کردان مبنی بر اینکه «براي استعفا حجت شرعي ندارم و بنده در هر شرايطي خادم انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي خواهم بود» و در حالی که از اینهمه وقاحت و پررویی ایشان به شدت متاثر و رو سفید شده بود برای همیشه از مقام خود کناره گیری کرده و جناب آقای کردان را به عنوان جانشین تام الاختیار خود معرفی نمود!
همچنین لازم به ذکر میباشد که طبق شایعات رسیده احتمال میرود که «بادمجان دور قاب چین» نیز به زودی کامران نجف زاده را به عنوان جانشین خود معرفی نموده و برای همیشه از مقام خود کناره گیری کند.
طبق همین شایعات «دستمال یزدی» نیز مدتها است که در پی اعلام جانشین دائمی برای خود بوده ولی به دلیل کثرت افراد ذیصلاح در نظام پربرکت اسلامی ایران هنوز موفق به انتخاب قطعی نگردیده است.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

اون پاراگراف آخرو حذف کنی بنظرم قشنگتر میشه. کلا خیلی باحال بود.

نیلوفـــــــــر گفت...

حذف شد دوست عزيز;)

ناشناس گفت...

وقاهت => وقاحت از وقيح مياد

نیلوفـــــــــر گفت...

مرسی از تذکرتون! فکر کنم که فارسيم خيلی خراب شده!!!

ناشناس گفت...

بسیار جالب، خنده دار و به موقع بود..ممنون

ناشناس گفت...

استئفا، استیضاح، ... برای مردم عادی ایران است و اصولا کشور ما کشوری دمکوراتیک نیست که اینگونه مسائل سیاسی را بخواهند حل کنند.
کردن از دار و دسته ی لار یجانی بود که چنانچه رایزنی های دار و دسته ی لار یجانی ها با دیگران اثر نبخشد، کنار می رود و مطمئنا نفر دیگری از دارو دسته ی لاریجانی ها روی کار می آید.

ناشناس گفت...

کردن مظلوم واقع شده یا مظلوم کردن واقع شده؟؟؟

ناشناس گفت...

بامزه بود!

نیلوفـــــــــر گفت...

مرسی، نظر لطفتونه!