۲۳ بهمن ۱۳۸۷

"بالاترین" و کلاه شعبده بازی!


احساس آدمی رو دارم که روبروی یک شعبده باز نشسته و داره دِل دِل میکنه که ببینه بالاخره از توی کلاه شعبده بازه چی درمیاد، فقط امیدوارم چیزی که در میاد خرگوش نباشه یا کفتر یا گل، امیدوارم همون "بالاترین" همیشگی خودم باشه ...




پ.ن: تو اين دوسالی که با بالاترين آشنا شدم و مدت يکسال و اندی که کاربرش بودم، با عزیزان زيادی آشنا شدم که نوشته هاشون رو بی سر و صدا دنبال میکردم و ازشون چیزهای زیادی یاد میگرفتم. بالاترین که برام باز نشد ترسیدم گم بشم و این ترس از گم شدن وسیله ای شد تا بالاخره بعد از مدتها همت کنم و صفحاتی رو که دایما دنبال میکنم همینجا توی بلاگم بزارم. امیدوارم دوستان ناراضی نباشن اما اگر هم دوستی از این مسئله ناراضی بود میتونه بهم میل بزنه تا پیوندش رو از توی صفحه ام بردارم. lotus.ir82@gmail.de

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوستم وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم لینکم رو اینجا دیدم.مگه ادم توقعش از زندگی چیه؟کل زندگی ادمها در این جمله خلاصه میشه "کمی بیشتر دوسم داشته باش"
میدونم شاید حرف مفتی باشه ولی من اینطوری فکر میکنم دیگه :)
تعطیلی بالاترین باعث شد که منم هم ویندوزم رو عوض کنم هم به هاردم یه سرو سامونی بدم و هم اون یکی بلاگم رو راه بندازم در ورد پرس چون هر لحظه ممکنه اینو ببندن و من بی وبلاگ بشم الان توی هر دوشون مینویسم تا روزی که این وبلاگم رو بکشن البته امیدوارم هرگز نمیره ;)
راستی چه خبر از روز عشاق در خارجستون؟
هدیه ای؟ مهمونی؟ چیزی؟
ما که جوون نشده پیر شدیم و عقده ی این جینگول بازیا به دلمون مونده به خدا :(
راستی دوستم دنباله هم بدک نیستا همه دوستان اومدن اونجا
یه سری بزن
به نظر من دنباله شبیه یه بچه دبستانی خوش تیپ کت شلوار پوشیده ی مودبه که مامانش شونه‌ش کرده باشه:)
فعلا بای دوست جونم♥

ناشناس گفت...

راستی من قبلا لینکت کرده بودم اما اسم وبت رو نوشته بودم بی خیالات که الان دیدم شده بالاترین(بی خیالات)حالا نمیدونم عوض کردی یا قبلا هم بوده من ندیدم که اصلاح کردم.

ناشناس گفت...

داغی نبوده که تازه بشه اگر خوش گذشته بگو چون خوشحال میشم :)
در مورد دنباله شاید رفته در قسمت اسپم ایمیلت

ناشناس گفت...

سلام مرسی بابت لینک منم براتون لینک میزارم
منم مثل شما امیدوارم همه چی ختم ه به خیر بشه نه ختم به اویـــن :)