۴ اسفند ۱۳۸۷

حراج عکس یادگاری با گرهارد شرودر!!!

هموطنان عزیزی که داخل ایران تشریف دارید!
بشتابید، بشتابید! اگر پول قلمبه ای گوشه جیبتان باد کرده و نمیدانید با آن چه کار کنید، اگر طالب اِفه چسکی هستید، اگر میخواهید پوزِ رقبا را بزنید، تا جناب آقای «گرهارد شرودر» صدر اعظم سابق آلمان در ایران تشریف دارند، اقدام به چرب نمودن سبیل ایشان نموده و در جوارشان یک عدد عکس یادگاری بگیرید تا بتوانید بعدا آنرا هی بکنید توی چشم عوام الناس و بگویید که شخص مهمی هستید!
باور کنید که با این کار خود از طرفی موجبات خنده و خوشحالی آقای شرودر و اهل بیت مربوطه گشته و از طرف دیگر هم اسمتان داخل ایران بر سر زبانها می افتد و توی اخبار و روزنامه ها کلی معروف میشوید.
نگران عامه مردم هم نباشید،‌ داخل ایران که کسی چه میداند این آقای شرودر الان مشغول کارهای اقتصادی شده و توی سیاست خارجی آلمان هیچ کاره حسن است!
پ.ن: خیلی مسخره اس! این آقای شرودر واقعا پولکیه و در حال حاضر هم زده توی کار بیزنس. وقتی بدون اینکه توی سیاست خارجی آلمان نقشی داشته باشه بلند میشه میاد ایران و در عين حالی که صد دفعه هم تاکيد ميکنه که حامل هیچ پيام سياسی نيستش با آبدارچی بیت آقا هم ملاقات میکنه، تابلوئه که داستان از چه قراره.
فقط خیلی دلم میخواد بدونم هر کدوم این آقایون واسه یه ملاقات ساده و چندتا عکس مسخره با این بابا چقدر پیاده شدن؟!
در همين راستا:

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این ا.ن فکر کرده مردم ایران واقعا هیچی حالیشون نیست هر تابلو بازی که فکرشو بشه کرد داره در میاره امیدوارم خاتمی بیاد و این بره گم شه دیگه اسمش و ریختش رو نبینیم

نیلوفـــــــــر گفت...

البته بايد بگم که در مورد عکس یادگاری با شرودر فقط ا.ن نبود که اينطوری فکر کرد!
من هم با اومدن خاتمی موافقم، اما فکر نميکنم که عوض شدن يک فرد بتونه تمام سيستم و فساد حاکم بر دستگاههای اداری رو يک شبه تغییر بده :)
راستی بارپی جون نگفتی که تو هم ميخوای با اين بابا عکس يادگاری بگيری يا نه ;)

ناشناس گفت...

نیلوفر جوون بالاخره ضرر نداره یدون عکس بگیرم جلو همه خالی ببندیم این عکس مال زمانی بوده که این بنده خدا کاره ای تو المان بوده نه ؟
خاتمی هم میاد و میره و با این حاج اقا ها به ما حکمت می کنن نیلوفر جان :(