۲۶ خرداد ۱۳۸۸

پس کجان اين آخوندايی که با پول خمس و زکات و روضه خونی من و شما اموراتشون میگذره؟!

به فيلمها و تصاوير معترضين که نگاه ميکنی از همه سن و همه جنس و همه قشری ميبينی: از پير تا جوون، از زن تا مرد، از چادری تا مانتويی و از ريشو تا سه تيغه.
توی عکسها حتی مردان معلول عصا به دست يا ويلچر نشينی رو میبینی که يادگاريهای دوران جنگ رو هنوز هم به همراه دارن. توی عکسها زنهایی رو میبینی که خودشون مادر هستن و مردهایی که خودشون پدر هستن و دیگه نمیتونی بگی شور و شوق جوونی زده به سرشون.
خلاصه توی این عکسها و گزارشها همه ملت ایران رو میبینی الا یک قشر که هیچ وقت از ملت ایران نبوده و نیست: روحانیون یا به قول قدیمی تر ها ملا ها، همون ملاهایی که هر وقت به نفعشون هست سر و کله شون پیدا میشه و پول فطریه و زکات و خمس و روضه خونی رو از کاسه من و شما گدایی میکن تا اموراتشون بگذره. همون ملاهایی که وقتی پای منافعشون در میون بود تنباکو رو تحريم و قند بلژيکی رو نجس اعلام کردن و رو در روی مصدق و ملت ايستادن. همون ملاهایی که فقط بلدن مفت مفت بخورن و بخوابن و نهایتا چندتایی حکم هم درباره آداب جماع با طفل شیرخوار یا خر و گوسفند از خودشون صادر کنن.
آره ملت ناراحت نشید، جون من و شما برای این حضرات حتی اینقدر ارزش نداره که به خاطرش از توی اون حجره های سگ مصبشون بیرون بیان و یک کلمه حرف بزنن. آره ملت ناراحت نشید، عدل خوبه فقط توی قرآن و یزید بده فقط توی روضه ها.
ای کاش مردم ما چشمهاشون رو باز کنن و ببینن که چقدر تنها موندن و یکبار برای همیشه حسابشون رو از حساب این سوداگران بهشت و جهنم جدا کنن.
پ.ن: آقای صانعی تنها کسی بوده که نامه ميرحسين رو پاسخ داده و البته در نهايت محافظه کاری هم اين کار رو کرده.
چيزی که من شخصا از اين مراجع بی بو و بی خاصيت انتظار دارم يه نامه نيست، اعلام موضعه و حکم شرعيه مبنی بر حرام اعلام کردن ضرب و شتم ناجوانمردانه هموطنانمون بوسيله نيروهای حکومت و همچنين تقبيح کشته شدن هفت انسان بی دفاع(طبق آمار رسمی) در درگيريهای ديروز و اعلام خروج خامنه ای از عدل، که البته میدونم این ترسوهای بزدل عافیت طلب جراتش رو ندارند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

راستی خمس و ذکان چیه به کی میدید تا من هم بدم