۲۸ خرداد ۱۳۸۸

دستگیریهای ثمر بخش: شکاف بین موسوی و کروبی؟

احتمالا فردا نمیتونه روز خوبی باشه. در حالی که آقای کروبی از هواداران خودش برای شرکت گسترده در نماز جمعه دعوت نموده، خبرهایی حاکی از اینه که آقای موسوی در اجتماع امروز بر عدم شرکت حامیانش در نماز جمعه فردا تاکید کرده.
اگر این خبر واقعیت داشته باشه دیگه نیازی نیست منتظر فردا بمونیم و فقط میشه گفت مثل اینکه دستگیری گسترده آدمهایی مثل ابطحی، حجاریان٬ نبوی و ... داره کار خودش رو میکنه (که از دید من جای خالی ابطحی از همه بیشتر به چشم میاد).
به هر حال امیدوارم که این خبر صرفا شایعه بوده باشه و آقایان کروبی و موسوی همچنان در یک صف باقی بمونن و با تصمیمات شتابزده کار رو به جایی نکشونن که یکوقت ببینیم اهداف و انگیزه های اصلی به باد فراموشی سپرده شده،دو طرف رسما رو در روی هم قرار گرفته و با منحرف کردن انگشت اتهام از روی مقصر اصلی، به اشتباه همدیگه رو نشونه گرفتن.
شاید الان لازم باشه که طرفداران هر دو نفر بلند تر از هر زمانی فریاد بکشن "کروبی، موسوی، اتحاد، اتحاد"

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با درودی سرودگونه

امروز باید دست از عرب با زی‌ و اسلام با زی‌ و گفتن کلمات و جمله‌های قرانی برداشت و به دنبال اعتصاب سراسری، فرو ریختن دیوارهای کشتا رگا ه اوین، تشکیل دولت موقت و دفاع از مردم در مقابل جمهوری جنایت کاران اسلامی بود. دستاوردهای تظاهرات ۱،۵ میلیو نی‌ باید سرنگونی جمهوری اسلامی، و محاکمه همه جنایتکاران این رژیم از جمله موسوی و خاتمی (پا صندوق بران) باشد. باید افرادی که عاطفه رجبی را حلق اویز کردند و دیوان عالی‌ کشور که آن را تائید کرد محاکمه بشوند و همچنین همه افرادی که حکم (و مجری) شکنجه و عد‌ام هزاران نفر دیگر را از اولین روز روی کار آمدن این جنایتکاران اسلامی داده ا‌ند. باید تنها دست آورد این جنبش عدالت باشد نه مماشات با جنایتکاران اسلامی که دو با ر ه همه را فریب خواهند داد. اری اجرای عدالت، و اینگونه خواهد بود که دیگر هیچ دولت و حکومتی هوس شکنجه و اعدام مردم را نکند. ما که همیشه نمیتوا نیم در مبارزه و در صحنه باشیم و این گونه خواهد بود که رژیم‌های اینده نتوا نند دست روی مردم بلند کنند.

پیروز و پایدار با د مردم عزیز و سر بلند ایران

نیلوفـــــــــر گفت...

ناشناس گرامی، من و شمایی که این سر دنیا نشستیم و صدامون از جای گرم در میاد و توی ایران هم زندگی نمیکنیم تحت هیچ شرایطی حق تصمیم گیری برای هفتاد ملیون نفر آدم رو نداریم و فقط میتونیم از این حرکت مردم حمایت کرده و سرکوب و کشتار اونها رو محکم کنیم، اما اینکه مردم بعد ازپیروزی در این قیام، حکومت فعلی رو بخوان یا نه دیگه به خواست خودشون بستگی داره و من شخصا به خواست ملت ایران -حالا هر چی که باشه- احترام میذارم و به خودم هرگز اجازه نمیدم با یک نگاه قیم مآبانه بخوام مثل حکومت فعلی براشون تعیین تکلیف کنم.
دیگه دارم بالا میارم از بس این چند روزه این حرف رو در جمع این تشکلات به اصطلاح اپوزوسیونی اینجا تکرار کردم.